Jak promować swój mały biznes online
Rozpoczniemy od kilku wskazówek, jak można poprawić ruch na twojej witrynie firmowej umieszczonej w przeglądarce za pomocą optymalizacji, social środowiska jak również marketingu na kierunkowanego na zapotrzebowania klienta.
Ruch na stronie jest uzależniony od zajmowanej pozycji w przeglądarce
Roboty przeglądarki Google mają, tą wadę, że nie indeksują wszystkich stron od razu. Ale to nie przeszkadza, żeby klient nie dotarł do strony firmowej. Jeśli wpisze adres strony, to ona pojawi się. Tylko klient szukając produktu, a nie konkretnego adresu, to jeżeli witryna nie jest za indeksowana, to nie pokaże mu się. Taką stronę firmową należy zindeksować. Odpowiadają za to różne techniki. Przeprowadza się, to za pomocą kilku metod: RSS, katalogi firmowe oraz linki z innych stron, na które zaglądają często roboty.
Budowanie wartościowej konstrukcji strony
Klient może być wybredny, jeżeli strona będzie mało intuicyjna, to ewentualny klient zrazi się do niej i nie będzie jej zauważał następnym razem, jeśli na taką natrafi. Witrynę należy budować, tak aby była przyjazna dla internauty. Klient musi mieć pod palcem każdą jedną informacje, której poszukuje np.: informacje adresowe, usługi, profil działalności firmy, rodzaj doświadczenia.
Reklama w internecie
Jest to najważniejsza kwestia dla witryny firmowej. Dzięki z optymalizowanej stronie pod konkretne słowa kluczowe można przeprowadzić kampanię reklamową w internecie. Są dwie możliwości, które prowadzą do przewidywanego efektu. Pierwszą z nich jest pozycjonowanie słów kluczowych, które wyskakują wynikach organicznych. Za to odpowiadają firmy zajmujące się w tego typu usługach. Drugą możliwością promocji jest kampania Ad Words. Ona jest uzależniona od nakładów finansowych, jakie zamierzają poświęcić firmy na skuteczne wypromowanie się w internecie za pomocą tej usługi. Ad Words daje sporo dobrego efektu tylko wtedy, kiedy tych pieniędzy na reklamę w internecie jest na prawdę sporo. Środki na kampanię reklamową muszą być liczone w tysiącach, jeśli firma myśli o konkurencyjności. W wypadku zwykłego pozycjonowania pieniądze na reklamę będą uzależnione tylko od pułapu trudności frazy na, którą jakaś firma myśli się wypromować w przeglądarce.
Poziom świadomości prezesów, niektórych firm, co daje wysoka pozycja w Google, jest nikczemny. Moim zdaniem jest to ogromnym błędem z ich strony. Reklama w internecie ma przed sobą dużą sukcesje. Z każdy rokiem rośnie jej znaczenie. Jej możliwość rozwoju jest bardzo obiecująca na Polskim rynku wyszukiwarek, a że liczy się tylko jedna – Google, to jako szef firmy, musisz wszystko zrobić, by być w niej numerem jeden.