By móc jeździć i cieszyć się autem sprowadzonym ze Stanów Zjednoczonych do Polski, niezbędna jest konwersja systemu z USA na EU. Przepisy europejskie mają inną ogniskową świateł przednich. Tak samo sytuacja przedstawia się z lampami tylnymi. Kierunkowskazy nie mogą świecić na czerwono, a auto musi być wyposażone w światła przeciwmgielne.
Konwersja systemu nawigacji z USA na EU ma na celu przede wszystkim – szybką , bezinwazyjną i bezpieczną metodę Konwersji z USA na EU systemów multimedialnych aut sprowadzonych z USA, Kanady lub Azji – Konwersja USA na EU jest konieczna i wymagana przy rejestracji auta i jego dopuszczeniu do ruchu Europejskiego.
Zakup samochodu wyprodukowanego w Stanach Zjednoczonych i przystosowanego do użytkowania w tamtejszych warunkach ruchu drogowego wymaga przeprogramowania poszczególnych elementów w celu dostosowania pojazdu do europejski standardów i norm. Wykonujemy kodowanie komputera pokładowego, nawigacji, radia oraz wielu innych systemów w autach z USA, przystosowując je do europejskich standardów.
Auta z USA cieszą się coraz większą popularnością w naszym kraju jak i całej Europie, pojazdy te nie są przystosowane do prawidłowego funkcjonowania w standardach Europejskich. Co należy w pierwszej kolejności zaprogramować w takim aucie?
- Konwersja USA na EU multimediów
- Język polski oraz wszystkie europejskie systemu operacyjnego
- Lektor Nawigacji w językach Europejskich
- Baza danych nawigacyjnych Europa
- Zmiana jednostek na europejskie
- Zmiana częstotliwości radia
- Menu polskie w liczniku
- Usługi internetowe online
- Konwersja map
- Konwersja oświetlenia
Nie można również zapomnieć o tym, że samochody w USA posiadają „sidemarkery”, czyli światła „obrysowe” świecące na pomarańczowo mieszczące się na zderzaku bądź wykorzystane jest do tego światło kierunkowskazów.
W większości przypadków nie trzeba zmieniać świateł przednich, ani też przerabiać. Wystarczy je odpowiednio „przekodować”. Z kolei wymagana jest wymiana lamp tylnych, ponieważ w większości przypadków mają czerwone kierunkowskazy. W przypadku modelu F30 wystarczy wymiana żarówek.
Kolejnym korkiem jest import kodu aktywacyjnego dla systemu nawigacji i aktualizacja jej do wersji europejskiej (w przypadku tego F30 nie było to konieczne, gdyż auto jest bez fabrycznej nawigacji).
Rozwijamy się razem z branżą, która obecnie ewoluuje w niebywałym tempie. Zwykła elektronika już nie wystarcza, kiedy dostępny jest bogaty i funkcjonalny świat cyfrowej technologii motoryzacyjnej. Oferujemy precyzyjne i doskonałe rozwiązania z zakresu Cyfrowej Elektroniki Samochodowej dla aut klasy premium, w tym kodowanie dodatkowych funkcji.
Dodaj komentarz